Client`s shoes

Client´s shoes

Obujte si topánky vášho zákazníka.

 

O čo ide:

,,Zákazník je náš pán“ – heslo, ktorým sa riadi väčšina (úspešných) firiem. Dávať svojho zákazníka do stredobodu pozornosti je dôležité. Ako by vás zákazník ohodnotil podľa 3P´s a 5P´s Modelov? Fungujú všetky vaše stratégie a iniciatívy týkajúce sa zákazníckeho servisu aj v realite?

Prostredníctvom techník gamifikácieedutainmentu vezmeme vašich zamestnancov na cestu, ktorá im odhalí množstvo nezodpovedaných otázok. Zažijú si byť zákazníkom (vašej alebo inej spoločnosti), ohodnotia servis a využijú svoje poznatky na implementáciu zmien. Nejde o klasický workshop ako ho možno poznáte. Nebudeme v priestoroch konferenčnej miestnosti. My vás vezmeme do terénu a zabezpečíme, aby ste sa nielen veľa naučili, ale aj zabavili.

 

Workshop podporí :

  1. Porozumenie potrieb zákazníka
  2. Empatiu
  3. Riešenie problémov

*3P´s Model = Product, Process, People

5P´s Model = Positive attitude, Passionate Service, Personal Communication, Product Confidence, Proactive Energy

Požiadajte o ďalšie informácie

Zistite viac o tom, ako vám vieme pomôcť zvýšiť spokojnosť a výkonnosť vášho tímu.

[contact-form-7 id=”2181″ title=”registracny formular”]

Čo od nás dostanete

  • email od jedného z našich expertov na výkonné tímy, vedenie ľudí a firemnú komunikáciu
  • praktické príklady ako sme iným organizáciám pomohli s ich výzvami