Client´s shoes
Obujte si topánky vášho zákazníka.
O čo ide:
,,Zákazník je náš pán“ – heslo, ktorým sa riadi väčšina (úspešných) firiem. Dávať svojho zákazníka do stredobodu pozornosti je dôležité. Ako by vás zákazník ohodnotil podľa 3P´s a 5P´s Modelov* ? Fungujú všetky vaše stratégie a iniciatívy týkajúce sa zákazníckeho servisu aj v realite?
Prostredníctvom techník gamifikácie a edutainmentu vezmeme vašich zamestnancov na cestu, ktorá im odhalí množstvo nezodpovedaných otázok. Zažijú si byť zákazníkom (vašej alebo inej spoločnosti), ohodnotia servis a využijú svoje poznatky na implementáciu zmien. Nejde o klasický workshop ako ho možno poznáte. Nebudeme v priestoroch konferenčnej miestnosti. My vás vezmeme do terénu a zabezpečíme, aby ste sa nielen veľa naučili, ale aj zabavili.
Workshop podporí :
*3P´s Model = Product, Process, People
5P´s Model = Positive attitude, Passionate Service, Personal Communication, Product Confidence, Proactive Energy
Požiadajte o ďalšie informácie
Zistite viac o tom, ako vám vieme pomôcť zvýšiť spokojnosť a výkonnosť vášho tímu.
[contact-form-7 id=”2181″ title=”registracny formular”]
Čo od nás dostanete
- email od jedného z našich expertov na výkonné tímy, vedenie ľudí a firemnú komunikáciu
- praktické príklady ako sme iným organizáciám pomohli s ich výzvami